0
0

با سلام

من می خواستم لایسنس واترجمز رو خریداری کنم. دوتا سوال دارم: 1- شما با توجه به ارتباطات بین المللی که دارید می تونید این خرید رو برام انجام بدید؟ 2- اصلا تفاوتی با کرک داره و قابل اعتماد هست لایسنس هایی که توی ایراد خرید و فروش میشه؟

  • فاطمه روشن درخواست شده در 5 سال پیش
  • آخرین ویرایش 5 سال پیش
0
0

با سلام و ادب

دوست عزیز از آنجاییکه بنده مدتی از لایسنس بنتلی استفاده کردم با توجه به تجربه شخصی خودم خدمتتون عرض می کنم که تفاوت شاخص لایسنس با نسخه کرک اینه که محیط جدیدی به نرم افزار اضافه می کنه که می تونید توی اون محیط به زبان C# برنامه نویسی کنید و بهینه سازی انجام بدید. شاید بهتر از هر کس دیگری بدونید که این روزها برای بهینه سازی، استفاده از نرم افزار متلب با توجه به قدرت و سادگی زیادی که داره قطعا به زبان سخت گیر و اصول گرای سی شارپ ترجیح داره ضمن اینکه تمام فرآیندهای بهینه سازی مورد نیاز (الگوریتم ژنتیک، کرم شب تاب و …) رو به سادگی با متلب در اختیار خواهید داشت. با توجه به هزینه گزافی که باید برای لایسنس پرداخت بفرمایید، این کار رو توصیه نمیکنم چراکه می تونید بطور رایگان به واسطه یکی دو نرم افزار رایگان و خیلی ساده تر تمام فرآیند رو دنبال کنید. نکته دوم اینکه با توجه به مشکلاتی که در حین استفاده از لایسنس خواهید داشت، فقط باید لایسنس رو بر روی سیستمی نصب کنید که به هیچ عنوان (تاکید میکنم: به هیچ وجه من الوجوه) به اینترنت وصل نشه چراکه بلافاصله لایسنس شما لغو میشه و با توجه به اینکه آی پی شما موقعیت مکانی شما رو مشخص میکنه، قطعا به محض اتصال به اینترنت، باید با لایسنس خداحافظی کنید. در نتیجه با توجه به جمیع این مشکلات بنده عطای لایسنس رو به لقای اون بخشیدم و در شرایط کنونی نه استفاده از لایسنس را توصیه میکنم و نه واسطه ای جهت استفاده دیگران خواهم شد کما اینکه هرگز سطح خود را تا این درجه تنزل نداده ام! موفق باشید

0
0

مهندس ازکیا عزیز ، سلام و خسته نباشید .

 

بنده سیامک مهرانی هستم ، از مدیران شرکت مهندسی مشاور پارس کنسولت و با چیزی حدود ۲۰ سال سابقه در شبکه آب و فاضلاب . خودم را معرفی کردم که اگر نظرم درج شد پای این مطلب هم بنده را بشناسید و هم چیزی به شما آموخته باشم .

 

خب ، اول یه داستان براتون میگم ، اگر حوصله کنید و بخوانید می‌تونه یه نصیحت برای شما باشه.

 

آلمانی‌ها لطیفه‌ای دارند با این مضمون که : ۳ پژوهشگر آمریکایی ، انگلیسی و آلمانی برای تحقیق دربارۀ فیل به هندوستان میروند , محقق آمریکایی ۶ماه بعد برمیگردد و کتابی جیبی در ۸۰ صفحه می‌نویسد که عنوانش این بود : «همه‌چیز درباره فیل (یا همان کتاب استادی فیل ها )»… پژوهشگر انگلیسی یک سال بعد برمیگردد و کتابی ۲۰۰صفحه‌ای با مطالب باکیفیت‌تر و بهتری نسبت به قبلی می‌نویسد با عنوان : «فیل‌ها را بهتر بشناسیم» و اما استاد آلمانی … او ۴ سال دیگر هم در هند می‌ماند و روی زندگی و رفتار فیل‌ها به دقت کار میکند و وقتی به آلمان بازمیگردد کتابی دانشگاهی در ۱۰جلد با عنوانی متواضعانه می‌نویسد : «مقدمه‌ای بر شناخت فیل»

اگر ملیت آن ۳ پژوهشگر را کنار بگذاریم متوجه میشویم اصل ماجرا واقعا همین‌ است و آن کسانی که اطلاعات کمتری دارند همیشه حکم‌های آبکی‌‌تر ولی قاطعی میدهند ولی آنها که زیاد می‌خوانند و و زیاد میدانند غالبا چنین قاطع قضاوت نمی‌کنند زیرا آنان برخلاف گروه اول که میخ طویلۀ خرشان را بر مرکز عالم کوبیده‌اند و دیگران اگر شک دارند باید بروند عالم را متر کنند علم محدود خود را محور عالم تصور نمیکنند.

 

شرکت ما که شریک ilf آلمان در بسیاری از پروژه های بین المللی هست قریب به ۱۵ سال هست که برای تمام برنامه های شرکت بنتلی از لایسنس قانونی استفاده می‌کنه و بنده با تمام احترام باید بگم تمام صحبت های شما کذب محض و نشان از درک سطحی شما به موضوعات دارد .

 

اگر مایل باشید میتوانم در دفتر شرکت پس از پایان بحث کرونا ساعتی را در خدمتتان بابت آموزش صحیح واترجمز باشم …

 

با نهایت احترام

 

سیامک مهرانی

مهندسین مشاور پارس کنسولت.

 

0
0

اولا از پشت خطوط مخابراتی و اینترنت بنده هم امیرعباس هویدا هستم

در ثانی اگر احترام خود را نگه ندارید و مودب نباشید، اطمینان داشته باشید که قادر هستم به مراتب هتاک تر از شما باشم

ثالثا اگر خواستید واترجمز را بیاموزید می توانید به دوره استادی واترجمز مراجعه کنید

رابعا در هیچ کجای دوره استادی و در هیچیک از کلاس ها اعلام نکرده ام که در دوره استادی واترجمز همه چیز را در مورد واترجمز می آموزیم بلکه قادر خواهید بود استادانه از این نرم افزار جهت طراحی و بهره برداری استفاده کنید

خامسا اینکه شما از لایسنس استفاده می کنید دلیل بر تفاوت لایسنس و کرک نیست! فقط نشان از انتخاب شما و سلیقه شما دارد

سادسا مدت هاست که در گروه کذایی واترجمزتان در تلگرام از پاسخ به این سوال فرار می کنید که اگر واقعا لایسنس و کرک تفاوت دارند فقط و فقط یک نمونه از این تفاوت را علنی کنید.

سابعا تا زمانی که تکلیف گزینه ششم از موارد معروض را روشن نکرده اید، با شما وارد هیچ بحث جدیدی نمی شوم چراکه ادعا کردن یک چیز است و اثبات مدعا چیز دیگر

 

0
0

سادسا مدت هاست که در گروه کذایی واترجمزتان در تلگرام از پاسخ به این سوال فرار می کنید که اگر واقعا لایسنس و کرک تفاوت دارند فقط و فقط یک نمونه از این تفاوت را علنی کنید.
از مهندس ازکیا بخاطر روشنگری عالی وقاطع بسیارتشکرمیکنم.برخی هستند که پول کلان میگیرند لایسنس میفروشند وبه دروغ میگویند محاسبات نرم افزار بدون لایسنس غلط است.

نمایش 4 نتیجه
پاسخ شما

برای ارسال لطفا ابتدا وارد خود شوید.

لطفا صبر کنید