0
0

سلام وقت بخیر . برای روندیابی سیلاب در حوضه ایی که مقادیر سیلاب در آن به روش دیکن یا استدلالی یا  فولر برای هر زیر حوضه محاسبه شده باید چه کرد؟

0
0

با سلام و ادب .
هر کدام از روش های برآورد دبی سیلابی تحت تاثیر خصوصیات مختلف فیزیوگرافی و هیدرولوژی حوضه می باشند. در هر کدام از فزمولها ضرایبی وجود دارد که تحت تاثیر شرایط حوضه می بایست کالیبره و مقدار
مناسبی را بپذیرد . در نهایت مقادیر دبی پیک سیلابی مشاهداتی و شبیه سازی شده در هر زیرحوضه و همچنین در نقطه خزوجی حوضه مقایسه شده و در صورتیکه کمترین اختلاف وجود داشته باشد، این روشها موردقبول بوده و سپس اقدام به روندیابی سیل خواهد شد

0
0

سلام. بله درسته من دبی پیک رو برای هر زیرحوضه مشخص کردم حالا برای روند یابی سیل میتونم از هک اچ ام اس استفاده کنم و روش اس سی اس یا اینکه باید روش دیگری رو انتخاب کرد.

0
0

با سلام و ادب ..
همانطور که مستحضرید، روش های مختلفی برای روندیابی سیلاب در نرم افزار hechms ارائه شده (از قبیل؛ روش ماسکینگام، ماسکینگام- کانگ، استریدل ، روش پالس اصلاح شده، روش زمان تاخیر و ..) که می بایست با توجه به داده های در دسترس که از حوضه و زیرحوضه ها دارید، روش موردنظر را انتخاب کرده و اقدام کنید. این بخش بطور کامل در پکیج مقدماتی آموزش hechms توضیح داده شده است :
آموزش مقدماتی hechms

0
0

سلام. سپاس فراوان از شما .

نمایش 4 نتیجه
پاسخ شما

برای ارسال لطفا ابتدا وارد خود شوید.

لطفا صبر کنید